امام جمعه هشجین : مدیریت جهادی خواستار شیفه خدمت می باشد نه تشنه قدرت
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

به گزارش رضي نيوز به نقل از آق داغ: حجت الاسلام سید رسول رضوی نیا امام جمعه شهر هشجین در خطبه های نماز جمعه این هفته با توصیه همه نماز گزاران به رعایت تقوای الهی جاودانه ترین در س را از مولود کعبه سفارش به تقوای الهی بیان کردند و میلاد حضرت امام محمد تقی ، جواد الائمه (ع) را به پیروان ائمه اطهار و همه کسانی که ارادتمند به اهل بیت (ع) هستند تبریک گفتنداظهار داشتند: هر مجلسی که به نام اهل بیت برگزار می گردد باید در جهت وهدف معرفت به آن امام وزمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر( عج) باشد ،این محافل باید در مسیر شناخت و معرفت و بصیرت آن بزگواران باشد وهر محفلی که در این راستا است مورد تایید است و از این مجالس نباید برا مطامع سیاسی نفسانی بهره جست.

 

وی خطاب به مسئولان و قوای محترم بیان کرد: الان وقت شعار نیست الان ایام انتخابات نیست ، وقت عمل است همت عملی کنید به وعده هایی که داده اید عمل کنید با وعده ها یی که داده اید مردم به شما اعتماد کرده اند، آنها را عملی کنید کاری نکنید که مردم چوب استیضاح را بدست بگیرند.

وی افزود: مدیریت جهادی شیفته خدمت می خواهد نه تشنه قدرت. الان زمان شعار گذشته است و وقت عمل است. باید دست از سیاست بازی و باند بازی برداشت و همت ها را در مسیر خدمت به مردم جذب کرد. در شورای اسلامی سیاست بازی یعنی سم ، جامعه را نباید مسموم کرد، به دنبال مباحث حاشیه ای نباشید و در اموری که به شما ارتباطی ندارد نباید دخالت کنید در مسائلی که به مسئولین مربوطه ارتباط دارد با قدرت ورود کنید.

رضوی نیا با اشاره به محرومیت منطقه ، یکی از عوامل زمینه ساز را چند صدایی برخی دانست و گفت: مسئولین باید وحدت عملی داشته باشند، چرا برخی با صحبت های کودکانه و خام تصویر سازی بدی از منطقه می کنند، در اظهار نظر های خود قبل از اینکه صحبت کنید ، قبل از اینکه قلم خود را جهت نوشتن نامه ای بردارید ، قبل از اینکه تماسی در این جهت انجام دهید به فکر منافع مردم باشید و دست از این ماجراجویی های مراء (بیخودی) بردارید

وی گفت: هر مدیری همه قابلیت ها در او نیست و بهترین مدیر کسی است که ضعف ها را با مشاورها دلسوز ومتخصص پر کند. در موضوع های مشورتی کسانی به کار گرفته شوند که بتوانند خلاء ها را پر کنند . در امور مشورتی دقت کنند. در طراحی یک نقشه عملیات اگر کسی که یک ربع ساعت سابقه جبهه ندارد برای رزمنده نقشه عملیاتی ترسیم کند این عملیات از پیش باخته است .

رضوی نیا افزود: در گزارش ها طوری گزارش ندهید که فکر کنند در این منطقه هیچ کس هیچ کاری نمی کند ، برخی از عملکرد ها ،عملکردهای غیر مرتبط است. زحمات نهاد های دیگر را نباید ندیده گرفته ودر حق آنها ظلم کرد.

 

ایشان به اشاره به مقام ومنزلت علما در ضمن حدیثی از حضرت امیر علیه السلام در منقبت عالم، با تذکر نسبت به برخی افراد بیان داشتند که نباید حریم وحرمت اهل علم راشکست. مجالس بزرگان بستر مطامع نفسانی یک عده سیاست زده، تازه به دوران رسیده نیست.برخی از کفن علما برای خود لباس میدوزند و این بالاترین اهانت به اهل علم ومجالس تکریم آنها است، لذا سیاسی کردن مجالس علما تکریم آنان نیست بلکه هتک حرمت وخیانت به آنهاست. {من وقر عالما فقد وقر ربه}.

ایشان در آخر خطبه های با توجه به تذکرات نهاد امامت جمعه در موضوعات مذکور، از همکاری شهردار شهر هشجین که در امور فرهنگی دغدغه دارندو این یک ویژگی خوبی برای شهردار است. شهردار محترم در ساخت و تعمیر دفتر امام جمعه نیز همکاری خوبی با نهاد امامت جمعه دارند که از ایشان تشکر و قدر دانی کردند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 1:16 ] [ رضی نیوز ]